בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האכזריות השיווקית של מעצב האופנה אלכסנדר וונג

וונג הכניס אנשים לחדר והציע להם באופן חד פעמי לקחת מכל הבא ליד מהקולקציה שלו. מה קרה שם? תוכלו לראות בעצמכם

21תגובות

ביום חמישי שעבר ביליתי עם חברים באפריקה (לא היבשת, אלא הבר התל־אביבי האופנתי). השעה היתה קצת אחרי חצות כשחבורה של ארבעה אנשים הגיחה אל החצר האחורית של המקום, ובחנה את המתרחש מסביב לכמה רגעים לפני ששבה על עקבותיה לכיוון היציאה. אחד מהם לכד את תשומת לבה של חברתי והיא הורתה לי להתבונן על הבחור האסייאתי הנאה. "מפגרת, זה אלכסנדר וונג”, אמרתי לה, משוכנע לחלוטין בזיהוי של המעצב האמריקאי, אך מופתע מהאגביות שבה הופיע בבר השכונתי. על כל פנים, חברתי שמעריכה את עבודתו ניגשה לדבר אתו וביקשה ממני...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו