בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה לעסוק באופנה כשאפשר לעצב עוגות?

בוני גוקסון עבדה עם ארמני ופראדה עד שהבינה כי טעמה האופנתי יתאים גם לעוגות ופתחה קונדיטוריה יוקרתית בהונג קונג. השבוע יתפרסם ספרה שכבר מסתמן כלהיט - ככה זה כשרלף לורן ממליץ. הכל, היא מסבירה, הוא עניין של שילוב צבעים

תגובות

בוני גוקסון עשתה קריירה שלמה ממכירת טעם טוב. בתחילת דרכה עזרה למותגי אופנה כגון ארמני, פראדה ושאנל להשתלב באסיה, ושימשה יועצת אמנותית לקבוצות מלונאות כגון W וריץ־קרלטון. אחר כך פתחה את “סייבור” (Sevva), בר־מסעדה ומוקד עלייה לרגל לסלבריטאים במרכז הונג קונג. בגלגולה הטרי היא נהפכה למלכת העוגות של העיר. "העיניים שלי מיומנות בשילוב צבעים, צורות ואסתטיקה – פשוט עכשיו המדיום שלי הוא עוגות", אומרת גוקסון. "העניין הוא סידור השכבות ומימוש של יצירה שאני רואה בעיני רוחי". בסתיו הקרוב יעמדו העוגות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו