למה לעסוק באופנה כשאפשר לעצב עוגות?

בוני גוקסון עבדה עם ארמני ופראדה עד שהבינה כי טעמה האופנתי יתאים גם לעוגות ופתחה קונדיטוריה יוקרתית בהונג קונג. השבוע יתפרסם ספרה שכבר מסתמן כלהיט - ככה זה כשרלף לורן ממליץ. הכל, היא מסבירה, הוא עניין של שילוב צבעים

דזירה או, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דזירה או, ניו יורק טיימס

בוני גוקסון עשתה קריירה שלמה ממכירת טעם טוב. בתחילת דרכה עזרה למותגי אופנה כגון ארמני, פראדה ושאנל להשתלב באסיה, ושימשה יועצת אמנותית לקבוצות מלונאות כגון W וריץ־קרלטון. אחר כך פתחה את “סייבור” (Sevva), בר־מסעדה ומוקד עלייה לרגל לסלבריטאים במרכז הונג קונג. בגלגולה הטרי היא נהפכה למלכת העוגות של העיר. "העיניים שלי מיומנות בשילוב צבעים, צורות ואסתטיקה – פשוט עכשיו המדיום שלי הוא עוגות", אומרת גוקסון. "העניין הוא סידור השכבות ומימוש של יצירה שאני רואה בעיני רוחי".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ