שבוע האופנה במילנו |

קארל לגרפלד לא חושב ש”איפוק” זו מלה גסה

פראדה סיפקה חיזיון ראוותני וגדול, דונטלה ורסאצ’ה הציגה פופוליזם־מותרות. למרבה המזל, בפנדי ישנו קארל לגרפלד

קתי הורין, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קתי הורין, ניו יורק טיימס

בעוד זמן לא רב יציין קארל לגרפלד אבן דרך באופנה, במלאות 50 שנה לתפקידו בפנדי, כמעצב הפרוות הכיפיות ובגדי הפרט־א־פורטה השכלתניים. 50 השנה האלה לא עברו על לגרפלד בהצצה מבעד לחלון יחיד. הוא מעצב גם לשאנל, ולא כבר העניק את שמו למוצרים שמחירם מרקיע שחקים. לפחות חלק אחד במוחו נשאר אטי ואנלוגי, עם גיחות נרחבות אל העבר. והחלק הזה, כך נדמה, הוא הסיבה לכך שהוא נשאר במקום אחד זמן כה רב. אבל החלק האחר ערני מאוד ומהיר תגובה, נע ללא הפסק אל רעיונות חדשים ובולע אותם. משווים אותו לכריש, ובצדק.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ