בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך הפך צ'יפ מאנדיי מחנות יד שנייה למותג בינלאומי בבעלות H&M

צ'יפ מאנדיי היה חנות יד שנייה בשטוקהולם, שהקימו שני חברים ושנפתחה רק בימי שני. מה גרם לה להפוך למותג בינלאומי? מה מאפיין מעצבים שוודים? ואיך המדינה הפכה למעצמת אופנה? שיחה עם אן־סופי בק, 
המנהלת האמנותית של המותג השוודי המצליח

4תגובות

כשאן־סופי בק, המנהלת האמנותית של המותג השוודי צ'יפ מאנדיי, נשאלת על מה היא עובדת בימים אלו, היא מתבלבלת לרגע. "אנחנו בודקים את כל הסמפלים לקראת אה..., או אלוהים, מה זה כרגע? סתיו־חורף 2014-2015, נראה לי...” היא אומרת בשיחת טלפון משטוקהולם, ומסבירה מיד בנימת התנצלות שרק לפני כמה ימים שבה מחופשה. אבל גם ללא אליבי אפשר להבין את הבלבול הרגעי שאוחז בבק. המחזור המואץ של תעשיית האופנה בעשור האחרון, שמכתיב עבודה סימולטנית על כמה קולקציות, לא מקל על מעצבים לעקוב אחרי הנעשה בכל רגע נתון. יתרה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו