שבוע האופנה במילנו |

כשבוטגה ונטה מתחיל לסלסל

בזמן שתאגידי היוקרה פותחים במילנו חנויות מפוארות יותר ויותר, נדמה ששבוע האופנה בעיר דווקא מרהיב פחות מתמיד. נכון, היו שם ארמאני וג’יל סנדר ופרגאמו, אבל רק מעטים מהם ריגשו

ניו יורק טיימס
קתי הורין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ניו יורק טיימס
קתי הורין

כל דבר במילנו נראה מוגזם מעט בימים אלה, או לפחות גדול מהרגיל. לא זו בלבד שהתקיים ערב גדול בחסות קונדה נאסט בבית האופרה לה סקאלה, אלא היו גם כמה פתיחות של חנויות. כשנשאלה יח”צנית ממילנו מה מייחד את החנויות החדשות של פראדה ופנדי, היא ענתה, “הן יוקרתיות יותר”.

כדי לא לפגר מאחור, המלה הצעקנית “חנות” אפילו לא הוזכרה בהזמנה לפתיחת החנות של בוטגה ונטה ביום ראשון בערב. המונח שנבחר היה “ה-maison הראשון של המותג”. המלה “מותג” לא ממש מכינה את הקורא ל”maison”, אבל אתם מבינים את הרעיון. בוטגה עולה בסולם הדרגות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ