שבוע האופנה בפריז

המעצב עוזב, ההצגה נמשכת

התצוגה של ז’ן־פול גוטייה היתה תיאטרלית מתמיד, זו של ריי קוואקובו סתומה מאי־פעם, ואצל מארק ג’ייקובס, רגע לפני הפרידה מלואי ויטון, הוחלפה השובבות במונוטוניות מחשידה. ובשאנל? כמו תמיד, קרל לגרפלד

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שחר אטואן

בתצוגה של ז’ן־פול גוטייה חילק חבר שופטים קל דעת, שבראשו השחקנית רוסי דה פלמה, ציונים למראות שנראו על המסלול: “Adios”, “Bravo”, “So So” ו”Boring” הן רק כמה מפסיקות הבזק, והיו גם כמה הכרעות ביפנית, כולן נכתבו על שלטים לבנים שהשופטים הניפו בלהט או באדישות, תלוי במידת ההתרשמות ומצב הרוח שלהם. הרעיון היה להעלות קברט תיאטרלי בנוסח תוכנית המציאות “רוקדים עם כוכבים”, והבגדים שגוטייה הציג היו ריאליסטיים בהתאם (באופן יחסי כמובן) - חליפות עור שחורות, שמלות תחרה קלילות וחולצות מלחים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ