אינסטגרם משנה לגמרי את התמונה בתעשיית האופנה - אופנה - הארץ

אינסטגרם משנה לגמרי את התמונה בתעשיית האופנה

היא בנק תמונות, כלי מחקר, חלון ראווה, ועכשיו גם נתיב יעיל לתוך הראש של הצרכנים: אינסטגרם, הרשת החברתית לשיתוף תמונות, מאפשרת למעצבים לקבל רעיונות מהקהל ומערערת מהיסוד את ההיררכיה של תעשיית האופנה

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
ניו יורק טיימס
רות לה פרלה

לפני כמה שבועות שוטטה סוזנה לאו, צלמת אובססיבית של סטייל, קיטש ווינטג' ובלוגרית הידועה בשם סוזי באבל, בשוק הפשפשים של פארק מייג'י בטוקיו. לאו צילמה חולצות הוואי ישנות, צעצועי רובוטים ובובות מיני מאוס זעירות והעלתה אותן למכשיר הטלפון שלה. לפני כמה שנים היא היתה מחליטה מן הסתם שהתמונות האלה ראויות לעיניה בלבד וגונזת אותן. עכשיו היא מנגישה את התמונות שלה לעולם כולו באמצעות מצלמת טלפון וחשבון אינסטגרם. לכן, היא מספרת, לא הופתעה כאשר חזרה ממסעותיה וראתה "תמונות שלי על לוחות השראה של מעצבים".

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ