הצופים רוצים להיכנס לנעליים של הדמות (וגם לז'קט)

מ”סקס והעיר הגדולה” ועד “בית הקלפים” - מעצבי התלבושות של סדרות הטלוויזיה מגלים שדרך הדמויות הפיקטיביות הם משפיעים יותר ויותר על תעשיית האופנה

ניו יורק טיימס
מריסה מלצר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ניו יורק טיימס
מריסה מלצר

כשמעצבת התלבושות מנדי ליין התראיינה לעבודה בסדרת הטלוויזיה ”שקרניות קטנות”, היה בפיה טיעון מנצח: "אמרתי, 'אם תיתנו לי להפוך את האופנה לדמות החמישית בסדרה, אנשים יצפו בה רק בשביל הבגדים’”, היא מספרת.

ליין התקבלה למשרה, וסימני ההיכר האופנתיים של הדמויות - פסים, ז'קטים מעור ומעילי גשם - הפכו מאז לנושא לדיון נרחב בבלוגים המוקדשים לבגדיהן. "כל יום אני מקבלת מסרים בטוויטר ובפייסבוק ותמונות באינסטגרם מנערות שמתלבשות לפי תמונות של הדמויות בסדרה", אומרת ליין. היא אף מאמינה ש"שקרניות קטנות" משפיעה על ההיצע בשטח: "ראיתי בחנויות עגילי נוצות ושמלות עם פסים לבנים".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ