המסר החתרני של הלוגו החדש

לוגו בקצה השרוול, כמה לוגואים יחד: המעצבים הצעירים מודעים לכוחו הכל־יכול של הלוגו, ומנסים לחתור תחתיו מתוך המערכת. למרבה האירוניה, כך הם מחזירים אותו לאופנה

ג'ון קרמניקה, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'ון קרמניקה, ניו יורק טיימס

שבעה־עשר לוגואים מוצגים על חולצת הטי ארוכת השרוולים ־ סימן ההיכר האופנתי של הרון פרסטון: M&M ו-Trix, גוגל ורמינגטון, Home Depot ואלבה - כל אלה מופיעים בענק, מאחור. Nascar מופיע מקדימה, הפוך. מצד אחד, אלו 17 פרסומות, 17 הצהרות נאמנות. והרי תפקידו של הלוגו הוא לפרסם. מצד אחר, החולצה של פרסטון משדרת בכל זאת אנטי פרסום. הלוגואים מתחרים זה בזה על תשומת הלב, מנטרלים זה את זה, ובסופו של דבר אין אחד שמנצח.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ