נטלי מסנה: מלכת מכירות האופנה המקוונות מקימה מגזין דפוס

כמי שהקימה את האתר נט־א־פורטה והפכה אותו לאימפריה מקוונת, נטלי מסנה היא מן הדמויות החזקות ביותר בעולם האופנה. אז למה היא החליטה דווקא עכשיו להשיק מגזין אופנה מודפס?

אלכסנדרה ג'ייקובס, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אלכסנדרה ג'ייקובס, ניו יורק טיימס

כשנטלי מַסֵנֵה (Massenet) עלתה לבמה בקרנגי הול לפני כחודש, לקבל את פרס אשת השנה של המגזין "גלאמור", קרתה לה תקלה מביכה, מביכה אפילו יותר מזו שקרתה לג'ניפר לורנס בטקס האוסקר השנה: רגלה הסתבכה בשמלת התחרה הלבנה שלה, בעיצוב אלסנדרה ריץ', והיא כמעט מעדה וניקבה את המכפלת בסנדליה גבוהי העקבים. הזמן עצר מלכת. הזוכה התנודדה. הקהל, שבקושי הספיק להתאושש מהטלטלה הרגשית שעבר זה עתה לנוכח מחווה לעבודת הפילנתרופיה של מלינדה גייטס, עצר את נשימתו בעוד המנחים נאבקים לשחרר את מסנה מסבך שמלתה (שבקרוב יהיה אפשר להזמין ביותר מ-3,000 דולר דרך Net-a-Porter, החנות המקוונת למוצרי יוקרה שמסנה ייסדה). "מוות מסטילטו", היא התלוצצה קלושות כשהגיעה סוף־סוף אל הבמה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ