האופנה הישראלית במשבר? להפך

סיכומי השנה הציגו את האופנה המקומית כתחום במצוקה. אבל סגירת בוטיקים של מעצבים לא משקפת את התמונה המלאה, ואולי דווקא עכשיו יש הזדמנות למפנה בין דורי


שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים7
שחר אטואן

ריבוי רשימות הסיכום האופנתיות לקראת השנה האזרחית החדשה, ופיצולן לתת־קטגוריות כמו "רגעי השטיח האדום החזקים" או "השמלות הבלתי נשכחות", יצרו רושם הפוך מהמבוקש: הן לא צימצמו את המבחר לרשימות נבחרות אלא דווקא יצרו תחושה של הרחבה, מבטאות כך קושי יסודי למצות את עיקרי הדברים בעידן הדיגיטלי. ואם היו כבר היבטים של צמצום, הרי אחד הבולטים שבהם היה שלילי דווקא: הירידה בהיקף הפעילות של תעשיית האופנה הישראלית בשנה החולפת, עם האטת או הפסקת פעילותם של רשתות אופנה ישראליות ומעצבים עצמאיים. ההיבט הזה לא רק סומן, אלא גם הוגדר כמנבא שחורות לעתיד התעשייה.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ