מיילי סיירוס כמשל: השנה שבה המיחזור השתלט על האופנה

היפ־הופ, תרבות הגייז, הוליווד הישנה, תקופות שחלפו ואינן, ההווה - באופנה של היום הכל הולך והרשות נתונה. קחו לדוגמה את מיילי

גיא טרבי, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
גיא טרבי, ניו יורק טיימס

זה היה להיט מטורף ובלתי צפוי שטילטל והעיר את מומחי תעשיית המוזיקה המנמנמים בכיסאות הנדנדה שלהם. זו היתה הצלחה מסחררת, שלקחה את מכנסי הפיג'מה, את הקרדיגנים המשובצים של סבא ואת המינק אכול העש בדוגמת חברבורות ועשתה מהם מגמה אופנתית. זה היה כמובן "Thrift Shop" (חנות יד שנייה), שיר ההלל של הראפר מאקלמור והמפיק ריאן לואיס לדוכן המציאוֹת, זה שבו "האשפה של האחד היא המציאה של האחר". אבל לדור שנולד לתרבות הדיגיטלית, שרגיל לפשפש באינטרנט כדי למצוא מוצרים ורעיונות המרחפים בחופשיות מתוך מטריקס של הֶקשרים, "Thrift Shop" לא היה רק שיר שכבש את טבלת המכירות. זו היתה מטפורה: הרשת היא חנות היד השנייה הגדולה בעולם, ובהשפעת הביקורים שאנחנו עורכים בה בכל יום, בכל שעה, אנחנו חיים בתרבות של יד שנייה. כמו מאקלמור, אנחנו ממחזרים, אנחנו מצרפים פריטים זה לזה, אנחנו מרימים בגדים ממדפי המבצעים ובודקים איך הם נראים עלינו.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ