שבוע אופנת הגברים במילנו

לאן נעלמה פראדה המוכרת?

התצוגה של ארמנג'ילדו זנייה היתה מפץ גדול של חומרים וגזרות, אצל דונטלה ורסאצ'ה היתה אנרגיה הומו־ארוטית, ורק פראדה הפתיעה באפרוריות מסחרית

סוזי מנקס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
סוזי מנקס, ניו יורק טיימס

כדור קוסמי מנצנץ על גבי מסך ענק ואז מתפוצץ; הפרספקטיבה הדיגיטלית חולפת ביעף על פני בירות העולם - עונת אופנת הגברים מתחילה במפץ. מפץ גדול מאוד.

נראה שמעולם קודם לכן לא הגיעו המדע והטבע לכדי מימוש כה דרמטי באופנה כפי שאירע בתצוגת בגדי הגברים של ארמנג'ילדו זנייה לסתיו־חורף 2015-2014. יקום שלם של בדים טבעיים, החל בצמר ויקוניה וכלה בפלנל ומשי, חלקם מרוססים בדוגמאות פלנטריות, ניצב על רקע שנזקף כולו לזכות רשימה ארוכה של חוקרים, מאסטרופיזיקאי מפלורידה ועד מחלקת האסטרופיזיקה במוזיאון האמריקאי לטבע בניו יורק. אפילו הצלילים היו מתקופת המרוץ לחלל, ולרשימת התודות הארוכה בתוכנייה נוסף מרכז האסטרופיזיקה על שם ג'ודרל בנק בבריטניה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ