בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כיצד השפיע עולם האופנה על המרוץ לחלל?

מדוע שינו בגדי האסטרונאוטים את צבעם? איך נכשלו החברות התעשייתיות בעיצוב בגד חלל? ואיך הצליחה חברת חזיות לגבור עליהן בתחרות לעיצוב חליפת החלל לנחיתה על הירח? ספר חדש שופך אור על צדו העיצובי של כיבוש החלל

2תגובות

ב-20 ביולי 1969 נחת האדם הראשון על הירח. כולם זוכרים את המשפט האלמותי שאמר אז האסטרונאוט ניל ארמסטרונג: "זה צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות". אבל מאחורי הניצחון האנושי הזה מסתתר עוד אחד, ידוע פחות ואולי היסטורי פחות אבל לא פחות מפתיע: ניצחונה של חברת חזיות בשם Playtex על חברות ענק ותעשיות צבאיות בתחרות על הספקת חליפות החלל לאסטרונאוטים של "אפולו 11". כמעט 45 שנים אחר כך יוצא לאור הספר "Spacesuit: Fashioning Apollo", המשלים את החלק החסר הזה ולא רק מסביר מדוע הפסידו החברות הצבאיות לחברת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו