בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קולקציה

מיכאלה ברקו כבר מרגישה נוח ללבוש "עונות"

הבגדים בקולקציית האביב של ONOT לא נראים כמו אבות־הטיפוס המוכרים לנשים לא רזות. זה אומר שחלקם ייחודיים ועל חלקם היה אפשר לוותר

4תגובות

בשנת 1988 כיכבה מיכאלה ברקו על שערו של "ווג" האמריקאי, ו"עונות" היתה חברה להלבשת נשים במידות גדולות שכמעט מלא לה עשור (היא נוסדה ב-1979). באותה שנה היה קשה לחשוב על ניגודים גדולים מאלו: ברקו, רק בת 18 ובאחד מרגעי השיא של הקריירה שלה כדוגמנית בינלאומית, ייצגה אידיאל רענן של פרופורציות גופניות ושל אופנה עילית אירופית. ואילו כשהשם "עונות" עלה לאוויר השתרך אחריו הכינוי הלא מחמיא "אוהלים פרחוניים”, בשל הדעה הרווחת אז, שנשים שאינן נראות כמו ברקו יש לכסות בבגדים רחבים בהדפסי פרחים. קצת יותר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו