השקרים שעולם האופנה מספר לנו על הגיל

אחרי אמריקן אפרל, סלין, לאנוון ואחרים, העדיף גם המעצב הישראלי אלון לבנה דוגמנית במיטב שנותיה, וליהק לקטלוג שלו את קרין דנסקי. האם המגמה הזאת מעידה שעולם האופנה התחיל להכיר בנשיותן של נשים מבוגרות? להפך

שחר אטואן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שחר אטואן

לרגע זה נראה כמו תיקון של עוול מתמשך. עולם האופנה, שבמשך שנים הפנה עורף לנשים מבוגרות שמשום מה התעקשו להמשיך ולקחת חלק פעיל בזירה האופנתית, גילה אותן מחדש ושיבץ אותן במודעות הפרסום או בקטלוגים. המוזיקאית לזלי ויינר נבחרה לאחרונה לפנים של ויוויאן ווסטווד. גיטה לי בת ה-81 כיכבה כבר ב-2010 במודעות של סלין, בקמפיין של לאנוון מ-2012 נצפתה בין היתר ז'אקי טז'ה מרדוק בת ה-82, ולדפני סלף הצעות העבודה אינן מפסיקות לזרום גם בגיל 85. ואילו הרגל הגמישה בקמפיין של אמריקן אפרל מינואר השנה שייכת לדוגמנית האמריקאית ג'קי אושונוסי בת ה-62, שהצטלמה לבושה בחזייה ותחתונים עשויים תחרה צבעונית. כשאחד מתצלומיה הועלה במדיה החברתית של המותג האמריקאי, הוא לווה בכותרת "sexy has no expiration date", והגולשים הגיבו בהתלהבות. ולמה לא בעצם? הרי ידוע שחושניות, אותה אלכימיה חמקמקה, היא יותר מסך כל תווים או תכונות, אז מדוע להגביל אותה לגיל?

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ