כיצד השפיע האינסטגרם על עולם האופנה?

הטלפונים החכמים שינו את האופן שבו אנשים צורכים אופנה, כעת הם משנים גם את הבגדים עצמם. כיצד מסתגלים מעצבי האופנה לעידן שבו תצוגות האופנה צצות ישירות באינסטגרם? ואיך תשפיע קדחת התיעוד על האופן שבו נתלבש בעתיד?

מאתיו שנייר, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מאתיו שנייר, ניו יורק טיימס

בתערוכה המציגה את עבודותיו של דריס ון נוטן במוזיאון לאמנויות דקורטיביות בפריז מוצג סרט שמשולבים בו קטעים מ-20 שנה של תצוגות מסלול - "סופרקאט", בשפת הרשת. בביקור בתערוכה לא מכבר הניד ון נוטן בראשו לנוכח הבזקי רגעים בלתי נשכחים: דוגמנים מדוושים באופניים, נשים צועדות בגאון על שולחן אוכל ענקי. אבל יותר מכל בלטו כתמי האור שהאירו את פני הצופים בתצוגות האחרונות. "אלה הטלפונים החכמים", אומר ון נוטן.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ