בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אמריקן אפרל: נפילתו של המנכ"ל שהאמין שסקס יכול תמיד למכור

פרסומות ובהן נשים וגברים בתנוחות מיניות, חלונות ראווה עם בובות שחושפות שיער ערווה, טי שירטים ועליהן הדפסי ואגינה: דב צ'רני בנה בדמותו את מותג ההיפסטרים האולטימטיבי אמריקן אפרל. עכשיו, לאחר שחצה את הגבולות, הוא הודח מהחברה שהקים. האם היא תצליח לשרוד בלעדיו?

10תגובות

דב צ'רני, מייסד ומנכ"ל אמריקן אפרל, יכול לזקוף לזכותו רשימת זכויות לא קצרה. כמי שהגה את הלוגו הידוע "מיוצר בארצות הברית" הוא רשאי לקחת קרדיט על עידוד הייצור המקומי הרבה לפני שכולם גילו את הסיסמה. הוא שמר על זכויות עובדים, איתגר את הטעם השמרני של רבים באמריקה ובעולם, קידם נושאים טעונים כמו דוגמניות מבוגרות והמאבק הלהט"בי. וכמובן הקים תוך כדי כך אימפריית אופנה. "אמריקן אפרל היא חברה עם חזון, תשוקה, אינטנסיביות, חברה שיש בה קיימות, שכר הוגן, כוח סולרי, מחזור, יצירתיות ורוח", הוא אמר השבוע על החברה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו