בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שבוע האופנה מילנו

נוסטלגיה עם הרבה גדילים

מפראדה, אטרו ומיסוני ועד המעצב הצעיר מרקו דה וינצ'נזו - התצוגות במילנו חזרו לשנות ה-70

תגובות

הנה זה קורה שוב. פחות מעשרה ימים לאחר שאפל גנבה את ההצגה לשבוע האופנה בניו יורק, מתרגש עלינו אירוע צרכני רב תהודה, קובע מגמות, שובר שיאים, שאינו קשור כהוא זה לתצוגות הפרט־א־פורטה, הלוא הוא אירוע ההנפקה הראשונית של קבוצת עליבאבא, כלומר הנפקתו של הענק הסיני בבורסה לניירות ערך בניו יורק, שעשויה לשנות ללא הכר את המסחר הקמעוני ברשת. מה יכול מותג מילנזי חביב לעשות נוכח תחרות שכזו? לחזור אחורה, ידידי, לעבר. המגמה השלטת בתצוגות אופנת הפרט־א־פורטה האיטלקיות עד כה הובילה את הצופים אל נבכי הזיכרון,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו