בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה רוב הישראלים הם כהי שיער ועיניים אבל הדוגמנים בפרסומות דומים לשוודים

גולף, H&O, קרייזי ליין, רנואר, אפריל או פוקס: בשעה שכמעט כל תחום אחר הולך ומשתנה, בפרסום האופנה והקוסמטיקה נשמרת ההגמוניה הבלונדינית, ו"היופי הישראלי" רשום בטאבו על שמה של בר רפאלי תכולת העיניים. האם זו התאמה למגמה עולמית או ביטוי חסר מודעות לאפליה נמשכת

94תגובות

זו היתה אמורה להיות הפריצה הגדולה שלה מאז הופעתה ב"האח הגדול": במארס השנה לוהקה טהוניה רובל לסרטון הפרסומת החדש של רשת הקוסמטיקה אפריל, לצד הדוגמנית אסתי גינזבורג, המשמשת זה שנים כפרזנטורית של הרשת. אבל כשרובל הגיעה לסט הצילומים, והתוודעה לתפקיד המצפה לה, הדברים נראו לה מבטיחים פחות. וכך תיארו זאת המנהלים האמנותיים ממשרד הפרסום זרמון DDB, שהפיק את הסרטון: גינזבורג שוכבת על שזלונג, האור שחודר מהחלון הגדול מלטף את פניה הצחורים, הרוח מבדרת קלות את שיערה הבהיר. עיניה הירקרקות מעפעפות לאט, שפתיה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו