טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עכשיו אפשר לקנות את ג'וליאן אסאנג' בכסף

אחרי שהיה לסמל של חופש המידע ושל המלחמה בממסד הופך ג'וליאן אסאנג' את עצמו — ואת ויקיליקס — למותג שמוכר מחולצות טי ועד תיקי ג'יימס בונד. האם זה אמצעי לשימור המהפכה או פשוט התפתחות מתבקשת בעולם שהכל בו הופך לסחורה?

תגובות

אם אתם "קונים" את מה שאדם מסוים מסמל — מבחינה אינטלקטואלית, פילוסופית או תרבותית — האם פירוש הדבר שתהיו מוכנים לקנות אותו גם במובן הקונקרטי של המלה? את הטעם שלו, חפצים הקשורים בו, את דיוקנו? נתח שלם של תרבות הצריכה המודרנית נשען בימים אלה על ההימור שהתשובה לשאלה הזאת היא "כן" — מקווי מוצרים של סלבריטאים (ג'סיקה סימפסון, פול ניומן) ועד העסקים המתרחבים של מפורסמי יוטיוב כגון בתאני מוֹטָה וזוֹאֶלָה (Zoella), שנהפכו לשגרירות יופי ואופנה. אבל מה קורה כשמוסיפים לעניין גם פוליטיקה ומוסר? כשמצמידים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות