למייקל חדידה נמאס מהסודות של עולם האופנה

אחרי שניהל תערוכת אופנה במשך עשור הגיע מייקל חדידה למסקנה שחייבים לשנות את השיטה מהיסוד. אתר חדש שהקים מנסה לקבוע יחסים חדשים בין מעצבים ללקוחות ובינם לבין עצמם, ובעיקר לוותר על כל המתווכים שבאמצע

סהר שלו
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
סהר שלו

למייקל חדידה אין אשליות. "עם האתר החדש הזה שהקמתי אני עומד לאבד הרבה חברים בתעשייה", הוא מספר עם בואו לישראל, להרצות בכנס הבינלאומי המתקיים במסגרת שבוע האופנה חולון. אבל הקביעה הנחרצת הזאת נאמרת בטון נלהב שאי אפשר לטעות בו, ולא בכדי. האתר החדש, שחדידה עמל על הקמתו במשך כמה שנים, עומד לחולל מהפכה בעולם האופנה. האתר — betosee שמו — נועד לעזור למעצבים ולחשוף אותם לקהל עצום בלי התיווך המקובל של קניינים, בעלי חנויות, יח"צנים ותערוכות אופנה מקצועיות. הוא עושה זאת בעזרת פלטפורמה חדשה: לכל מעצב יש פרופיל ודף משלו שבו הוא מציג את הקולקציה העתידית שלו, עם דפי ההשראה, התמונות והפריטים. הקהל מצדו יכול לרכוש את אלו בעוד מועד ולהשפיע על תוכן הקולקציה. כחודש וחצי אחרי ההשקה כבר מציע האתר לקהל קולקציות של יותר מ-500 מעצבים מכל העולם, שישלמו לבעליו אחוזים מהמכירות בפועל.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ