אקסטרה סמול |

תעשיית האופנה מגלה אובססיה קיצונית לילדים קטנים

יש דוגמנים בני 12, 
יש פשניסטות שחוגגות ארבע ויש אייקוני אופנה שנולדו לפני שנה. יותר ויותר ילדים נשלחים על ידי התעשייה לעמוד בחזית הפרסום של המותגים הגדולים

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שחר אטואן

באוקטובר אשתקד נחנך מרכז קניות נוסף בלאס וגאס והאירוע הועבר בשידור חי באחד הערוצים המקומיים. אחד הנוכחים במקום, בשם ברנדן ג'ורדן, ניצל רגע שבו עזבה המצלמה את פניה של השדרנית והתמקדה בקהל — וחנך מופע משלו. ג'ורדן, לבוש בטייץ משובץ בשחור־לבן ובחולצת כפתורים שחורה – שניהם של אמריקן אפרל – נכנס מיד לתנוחת מוצא והתחיל לבצע ריקוד חושני. הסרטון הופץ ברשת, רשם קרוב ל־4 מיליון צפיות וזכה לשם "ריקוד הדיווה".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ