בדרך לישראל |

האם אורבן אאוטפיטרס תצליח היכן שנכשלו מותגים אחרים?

הבשורה על כניסתו לארץ של המותג האמריקאי אורבן אאוטפיטרס התקבלה בשמחה בקרב שוחרי האופנה. האם מי שהביאו לכאן גרסה חיוורת בלבד של טופשופ העולמית ישקיעו הפעם יותר בקניינות ובשיווק חוויה אקסקלוסיבית?

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

קריאות השמחה שליוו את החדשות האחרונות על המגעים המתקדמים להבאת המותג האמריקאי אורבן אאוטפיטרס לארץ הזכירו את ההתרגשות שאחזה בקהל הישראלי עם הגעתה של ענקית האופנה השוודית H&M לפני כחמש שנים. כמעט כמו אז, הרשת געשה, פייסבוק הוצף בצהלות, והתחושה היתה שהנה, סוף סוף, גם ישראל זוכה לעוד אופציה אופנתית קולית, שהיתה שמורה קודם לכן רק לאלה שנסעו לחו"ל (או הזמינו את מוצרי המותג לארץ בקנייה ברשת).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ