בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפנים החדשות של אולד נייבי

בעוד שאר המותגים הגדולים של גאפ מתקשים להצליח, דווקא אולד נייבי משגשג בזכות שינוי בעיצוב של הבגדים ובדרכי השיווק

תגובות

במשך שנים היה סטפן לרסון הסיוט הנורא ביותר של גאפ: הוא הוביל את הכניסה המסחררת של H&M לארצות הברית בשילוב של שיק מעצבים ומחירי רצפה. לפני שלוש שנים הוא גויס לשורות גאפ וקיבל לטיפולו את המותג המאתגר ביותר של החברה, אולד נייבי. מאז שהגיע הוביל לרסון מהפך מרשים בלייבל ההלבשה הזול, והפך את אולד נייבי ליהלום שבכתר של החברה־האם שלו. בשנה שעברה הכניס אולד נייבי כמעט 6 מיליארד דולר במכירות בארצות הברית  ויצר 40% מההכנסה העולמית של החברה. אולד נייבי נעשה לזרז הצמיחה הגדול ביותר של גאפ, בעוד שאר המותגים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו