הסכנה הטמונה במותג האופנה "ברנדי מלוויל"

אף על פי שהמותג האיטלקי "ברנדי מלוויל" מציע פריטים במידה אחת בלבד, לגוף רזה במיוחד, נהפכו בגדיו ללהיט בקרב נערות בחו"ל ובישראל. והן מודות — התופעה עלולה לעודד הפרעות אכילה

רות פרל־בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות פרל־בהריר

כשהחלו פאריס הילטון, מיילי סיירוס ובנות משפחת קרדשיאן ללבוש בגדים של חברה איטלקית ששמה "ברנדי מלוויל", לא לקח זמן רב למיליוני נערות ברחבי העולם — ובמיוחד בארצות הברית — לאמץ את הטרנד. כיום, חמש שנים לאחר שהחנות הראשונה פתחה את דלתותיה בקליפורניה, מדובר באחד מהמותגים הפופולריים ביותר עם חשבון אינסטגרם שלו שני מיליון עוקבים והרבה תמונות של נערות גבוהות ורזות במיוחד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ