בקסטרו יורים לכל הכיוונים, לפעמים פוגעים

התצוגה הרב־כיוונית של קסטרו סבלה מחוסר השראה ולא אחת מבדים לא מוצלחים, אבל ההיכרות עם הטעם המקומי והמאמץ להוזלת המחיר מבטיחים את המשך הצלחתה

רות פרל בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות פרל בהריר

חברת קסטרו מייצרת הלבשה: מסוג הפריטים שרוב אזרחי ישראל השפויים והממוצעים נוהגים לעטות על גופם מדי יום. בניגוד לאופנה, אין הרבה ערך בהצגת בגדים מסוג זה על מסלול לצורך התרשמות. אפשר פשוט להסתפק בגיבוש דעה בסביבת המחיה הטבעית של ההלבשה: ברחוב ועל הקולב.

ובכל זאת, הצגת קולקציה חדשה של מותג האופנה הישראלי הגדול ביותר היא סיבה טובה להתאסף בגני התערוכה ביום ראשון בבוקר, לכרסם טוסטונים עם ביצי שליו ולהצטלם באמצעות מוט סלפי.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ