אופנה |

ריהאנה וקניה ווסט משכו את רוב תשומת הלב בשבוע האופנה בניו יורק

ווסט לא הצליח לשכנע באשר למעמדו בעולם האופנה והפריטים של ריהאנה הסגירו את חיבתה לתרבות היפנית. גם בין המעצבים "האמיתיים" בלטו לטובה כמה שמות — ישנים וחדשים

רות פרל בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות פרל בהריר

שבוע האופנה לסתיו־חורף 2016/17 של ניו יורק הסתיים ביום חמישי, כשבחוץ מזג אוויר סוער וקר במיוחד. גם בפנים, בתוך אולמות התצוגה שהיו מפוזרים במקומות שונים בעיר, לא היה חסר אקשן — על אחת כמה וכמה במקרים שבהם המעצבים היו סופרסטארים כמו קניה ווסט וריהאנה.

ווסט, שהציג את קולקציית "Yeezy" השלישית שלו במדיסון סקוור גארדן ביום הראשון של שבוע האופנה, החליט לנצל את ההזדמנות על מנת להשיק גם את אלבומו החדש "The Life of Pablo". קולקציית Yeezy השלישית היא בעצם גרסה קיצונית יותר של השתיים שקדמו לה. גם הפעם היה מדובר באופנה ספורטיבית, רק עם גזרות גדולות (ולעתים נועזות) יותר, ובצבעים עזים יותר. עבור רבים רגע השיא נרשם כאשר נעמי קמפבל וורוניקה ווב עלו יחד למסלול. אולם, למרות הבאזז סביב התצוגה, ווסט עדיין לא הצליח לשכנע את כולם באשר למעמדו בעולם האופנה. מתיו שנייר מה"ניו יורק טיימס", למשל, כתב בביקורת על האירוע כי "בעוד שווסט מוכר כמוזיקאי רציני, הוא עדיין מתאמץ למכור את עצמו כגאון אופנתי, לפחות בעיני הגורמים בתעשיה שאת אישורם הוא דוחה ומחפש, לסירוגין".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ