רות פרל בהריר

שלושים שנה לאחר שהפסיק אתא את פעילותו, נראה שהמותג הכל־ישראלי ממשיך במקום שבו הפסיק: ההזמנה לפתיחתו המחודשת נשלחה, בין היתר, בפקס. בירור קצר גילה שלא מדובר בגימיק, אלא במעין דבקות במסורת מצד מישהו אי שם במחלקת השיווק. ביקור בחנות המותג שנפתחה הבוקר (שלישי) ברחוב אלנבי בתל אביב מעיד כי המסורת נותנת את הטון גם בהיבטים נוספים הנוגעים לאתא — החל באסטתיקה של החנות וכלה בהקפדה על פרטים כמו תוויות בעלות עיצוב גרפי הלקוח מעידן אחר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ