בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה האופנה הישראלית יקרה כל כך?

מעט לקוחות, עלויות ייצור גבוהות, תחרות גדולה ועזרה מינימלית מהמדינה. מעצבים ישראלים נכנסים במודע לשוק שכמעט בלתי אפשרי להרוויח בו. המעצב אלון ליבנה: "הכל עניין של היצע וביקוש"

11תגובות
תצוגה של ירון
מינקובסקי בשבוע
האופנה גינדי בתל אביב,
2014
תומר אפלבאום תומר

"אי אפשר לבסס תעשיית אופנה על 5,000 פאשניסטות". כבר כמה שנים משמשות המלים הללו מנטרה למעצבות ומעצבים רבים בישראל, הפועלים בשוק רווי, אל מול קהל לקוחות מצומצם. כעת, כאשר קולקציות הקיץ תלויות בחנויות, ורוב ירידי האופנה המרכזיים כבר התקיימו, זוהי שוב המציאות. אף שנהוג לייחס את האמירה למעצבת עידית בלינקי, היא אינה בטוחה מתי ואם אמרה אותה. כך או כך, היא מסכימה אתה בלב שלם. "אם כבר אז מדובר ב–50 אלף צרכנים — ובפירוש אי אפשר לבסס תעשייה שלמה גם על זה". בלינקי מסבירה כי למעט יצוא בגדים, עבודתה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו