בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שיק קוריאה: 
הצמיחה המחתרתית של קוסמטיקה 
אסייתית בישראל

תוך שנתיים וחצי נוספו 4,200 חברות לקבוצת הפייסבוק של קרן כחלון ויונית גרובר־חזני, שרוכשות דרך האינטרנט מוצרי קוסמטיקה דרום־קוריאניים. הן מסבירות מה מייחד את המוצרים שהפכו לטרנד

19תגובות
מבחר מהמוצרים. הדרישה העולמית למוצרי הקוסמטיקה האלו בשיאה
דניאל צ'צ'יק

השולחן מכוסה בקופסאות ובנרתיקים צבעוניים. אחד מהם נראה כמו עגבנייה, אחר כמו חילזון. ביניהם מפוזרות אריזות נייר בצבעים שמזכירים סוכריות, ועליהן אותיות בשפה זרה שמגבירה את הסקרנות. "אוי, את זה את חייבת לראות" קוראת צעירה מטופחת ומצביעה לעבר גליל קטן ומקושט שמכיל שפתון בצורת לב. "תני לזה תשומת לב, תני לזה", היא אומרת בהתלהבות. הצעירה היא קרן כחלון, בת 27 מכפר סבא, מורה לאנגלית ובעלת בלוג העוסק בטיפוח. ואולם, המסירות שכחלון מפגינה לחבילות הקטנות שעל השולחן מסגירה את העובדה שהעיסוקים הללו תופסים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו