שיק קוריאה: 
הצמיחה המחתרתית של קוסמטיקה 
אסייתית בישראל

תוך שנתיים וחצי נוספו 4,200 חברות לקבוצת הפייסבוק של קרן כחלון ויונית גרובר־חזני, שרוכשות דרך האינטרנט מוצרי קוסמטיקה דרום־קוריאניים. הן מסבירות מה מייחד את המוצרים שהפכו לטרנד

רות פרל בהריר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
רות פרל בהריר

השולחן מכוסה בקופסאות ובנרתיקים צבעוניים. אחד מהם נראה כמו עגבנייה, אחר כמו חילזון. ביניהם מפוזרות אריזות נייר בצבעים שמזכירים סוכריות, ועליהן אותיות בשפה זרה שמגבירה את הסקרנות. "אוי, את זה את חייבת לראות" קוראת צעירה מטופחת ומצביעה לעבר גליל קטן ומקושט שמכיל שפתון בצורת לב. "תני לזה תשומת לב, תני לזה", היא אומרת בהתלהבות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ