כשהזכרונות מגיל 14 הופכים לתיקים של היפסטרים

המותג החדש "KITA TET" פורט על מיתרי הנוסטלגיה ומנסה להימנע מ"מאגניבות" יתר. דורין פרנקפורט ממשיכה לחדש, הפעם בעזרת אלמנטים פרחוניים

רות פרל בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות פרל בהריר

KITA TET: בשבחי השעמום

שלוש בנות, בתלבושת אחידה, רוכבות על אופניים, בוהות באוויר בשעמום, מעשנות, ועושות באופן כללי את מה שאפשר לעשות אחר הצהריים אחרי בית הספר. הבנות, מה שמכנים כיום בתעשיית האופנה "נשים אמיתיות" — קרי, כאלה שחורגות מהאבטיפוס הבלונדיני והגרום — הן כוכבות סרטון מבית היוצר של מותג חדש ומסקרן בשם "KITA TET", שהושק לפני כשבוע.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ