הרווחים של יוניקלו מאכזבים, ובמותג נושאים עיניים אל המודל של זארה

מותג האופנה היפני יוניקלו רשם ירידה חדה בהכנסות, וכעת מנסים בחברה לשנות את המגמה בעזרת זירוז הליך הייצור והמשלוח, בדומה לזארה. היעד: משלוח שיגיע ללקוח עוד ביום ההזמנה

קאזונורי טקאדה וגרייס חואנג
בלומברג
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קאזונורי טקאדה וגרייס חואנג
בלומברג

הכנסותיו של מותג האופנה היפני המצליח יוניקלו רשמו ירידה חדה בשנה שעברה, וב"פאסט ריטיילינג", החברה המחזיקה בו, מחשבים מסלול מחדש בניסיון לעצור את ההדרדרות. לשם כך, יוניקלו נושאת עיניה למלכה האם של האופנה המהירה: זארה.

מבחינת סגנון שני המותגים אולי שונים זה מזה — זארה מתמקדת בגרסה נגישה של לבוש טרנדי ומכובד בעוד יוניקלו מתמחה בבייסיק — אבל יוניקלו לא מתכננת לשנות את המומחיות האופנתית שלה. במקום, פאסט ריטיילינג ינסו לחקות את המהירות של זארה, שבבעלות אינדיטקס, קמעונאית האופנה הגדולה בעולם.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ