איחור אופנתי: המותגים הישראליים החלו לפתוח חנויות ברשת

מבוטיקים קטנים ועד לרשתות ענק, קמו באחרונה מספר חנויות אופנה מקוונות מקומיות ורבות צפויות להיפתח בעתיד. בעזרת משלוחים מהירים ומדיניות החלפה ידידותית, הן ינסו להתחרות באסוס, עלי אקספרס ודומותיהן על לבם וארנקם של הישראלים

שירה פור
שירה פור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה פור
שירה פור

בתקופה שבה ענקיות אופנה "אורבן אאוטפיטרס" ו"מייסיס" מדווחות על צניחה דרסטית במכירות בחנויות חרף שגשוג האתר, ועתידו של קניון ארנה בהרצליה — שניסה למתג עצמו כקניון אופנה — אינו ברור, היה זה רק עניין של זמן וערימות של כסף עד שתתגבש התשובה הישראלית לעלי אקספרס, אמזון, איביי, נקסט ואסוס.

על פי PayPal, בשנת 2016 הזמינו הישראלים מוצרים בסך 11 מיליארד שקלים מאתרי קניות ברשת, עלייה של 18% לעומת השנה הקודמת. 1.6 מיליארד מתוכם שולמו לאתרים אמריקאיים, 1.5 מיליארד שקלים הגיעו לידיים סיניות, וכ–475 מיליון שקלים הופנו לאתרים בריטיים. במלים אחרות: ים כסף שלא זרם דרך מערכת המסים הישראלית. עם זאת, היקף הקניות באינטרנט נכון ל–2016 עומד בסך הכל על 6% מכלל הקניות בישראל, אך הנתון הזה צפוי לגדול ל–10% תוך שלוש שנים. שיאנית ההזמנות ברשת היא בריטניה, שם מהווה סך הרכישות ברשת כ–13% מהשוק.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ