שירה פור
שירה פור

תצוגות אופנה המערבבות קולקציות לגברים ולנשים יחד, ללא הפרדה מגדרית מסורתית, נהפכו מטעמים לוגיסטיים למחזה כמעט שכיח בשבועות האופנה האחרונים, בין היתר בזכות מותגי־על כמו ברברי, טום פורד, גוצ'י, סן לורן ודיזל.

זה לא תמיד היה מובן מאליו, ויעידו על כך בסטיאן לורן ולורה דו, אנשי המותג הפריזאי avoc שמתמחה באופנה נייטרלית מבחינה מגדרית, שנתקלו בסירוב מצד הפדרציה הצרפתית לאופנה כאשר ביקשו להצעיד על המסלול קולקציית בכורה מעורבת מינית, אי אז ב–2013. דו ולורן מכנים את הקולקציות שלהם "א־מגדריות" — ולא, להבדיל, יוניסקסיות — ומנסים למצוא את האיזון העדין שבין הגברי לנשי ומה שביניהם, בלי לכפות על העיצובים אג'נדה מאחדת שמוחקת את זהות הלובש.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ