רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ביונסה, מצטערת, זה שלי: החוק החדש שמגן על עיצובים הוא מהפכני

מה קורה כשמעצבת ישראלית מגלה יום אחד שביונסה מוכרת חולצות הדומות באופן מחשיד לקולקציה שיצרה? לפני כשבועיים החליטו בכנסת ישראל להחליף חוק בן 93 שנה ולהתמודד סוף סוף עם הזיופים וההעתקות בתחום

תגובות

נראה כי הוא היה כאן תמיד, אך רק לפני כשנה הקימה דניאל ויינברג את מותג האופנה שלה, "Sorry". ויינברג, 32, מעצבת גרפית בוגרת שנקר, יצרה עבור המותג לוגו שהצליח להפוך לאיקוני בזירה המקומית, עם קו אופקי שחוצה את הכיתוב באותיות לועזיות. "בחרתי את סורי כאג'נדה לחיים, זה היה כחלק מהתהליך שעברתי ביצירת המותג", מסבירה ויינברג, "רציתי להפסיק להתנצל בפני עצמי ולהתחיל להעז, ללכת עם האמנות שלי והדברים שבהם אני מאמינה עד הסוף. הקו המחוק מסמן את הדואליות בחיים בין מה שאתה מרגיש למה שאתה עושה. העיקרון הוא להגיד...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות