ביונסה, מצטערת, זה שלי: החוק החדש שמגן על עיצובים הוא מהפכני

מה קורה כשמעצבת ישראלית מגלה יום אחד שביונסה מוכרת חולצות הדומות באופן מחשיד לקולקציה שיצרה? לפני כשבועיים החליטו בכנסת ישראל להחליף חוק בן 93 שנה ולהתמודד סוף סוף עם הזיופים וההעתקות בתחום

שירה פור
שירה פור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה פור
שירה פור

נראה כי הוא היה כאן תמיד, אך רק לפני כשנה הקימה דניאל ויינברג את מותג האופנה שלה, "Sorry". ויינברג, 32, מעצבת גרפית בוגרת שנקר, יצרה עבור המותג לוגו שהצליח להפוך לאיקוני בזירה המקומית, עם קו אופקי שחוצה את הכיתוב באותיות לועזיות. "בחרתי את סורי כאג'נדה לחיים, זה היה כחלק מהתהליך שעברתי ביצירת המותג", מסבירה ויינברג, "רציתי להפסיק להתנצל בפני עצמי ולהתחיל להעז, ללכת עם האמנות שלי והדברים שבהם אני מאמינה עד הסוף. הקו המחוק מסמן את הדואליות בחיים בין מה שאתה מרגיש למה שאתה עושה. העיקרון הוא להגיד בקול רם את האמת".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ