טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקולקציה החדשה של ריהאנה מעוררת תיאבון לנטילת סיכונים

לכתבה
ריהאנה בשבוע האופנה בניו יורק, אתמולBRENDAN MCDERMID/רויטרס

כוכבת הפופ הציגה בשבוע האופנה בניו יורק את הקולקציה החדשה שלה בשיתוף מותג בגדי הספורט "פומה", וזכתה בתשואות מקיר לקיר. נחשו מי שכח להגיע?

תגובות

בעוד הקולקציה השביעית של Yeezy - המותג של קניה ווסט ואדידס - מבוששת להיחשף, כוכבת הפופ ריהאנה חוזרת לשבוע האופנה היוקרתי של ניו יורק לקולקציה רביעית עם מותג בגדי הספורט פומה ומוכיחה שהיא אחת ויחידה. ואם בתצוגת הבכורה של Yeezy לפני שלוש שנים ריהאנה היתה בין המשתתפים שכיבדו את הראפר בנוכחותם, בתצוגה שלה בניו יורק אתמול (ראשון), ווסט לא היה בנמצא.   בשלוש השנים האחרונות נסכה ריהאנה מזוהרה וכישרונה על פומה, על תקן מנהלת קריאייטיבית של הקו המשותף Fenty X Puma, ובמהלכן ניפקה אינספור דגמי נעליים להיטיים — החל מנעלי קטיפה ועד כפכפי פרווה צבעוניים — כולם אזלו מהחנויות בזמן שיא. ב–2016, היתה לאשה...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות