האחת במאית פרועה, השנייה מעצבת אקסצנטרית והתוצאה היא סרט תפור גס

לורנה טאקר שדדה בתים ונותרה ללא קורת גג. ויויאן וסטווד חוללה את אסתטיקת הפאנק שזכתה לחיבוק הממסד. המפגש בין הבמאית למעצבת הוליד דוקו לא ממוקד על דמות מרתקת

שירה פור
שירה פור
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה פור
שירה פור

לוויויאן וסטווד אין ראש לסרט הזה. אין לה כוח לדבר שוב על מלקולם מקלארן, אין לה סבלנות להיזכר בחנות התקליטים והבגדים המיתולוגית שהקימו בקינגס רואד או ברגעים מכוננים כלשהם, וכששואלים אותה על תרומתה לתרבות הפאנק ועל "סקס פיסטולס" היא מגלגלת עיניים כל כך חזק שכואב להסתכל.

"וסטווד — פאנק, אייקון, אקטיביסטית", הסרט התיעודי המי יודע כמה שנעשה על מעצבת האופנה הבריטית שציינה השנה 77 שנה על פני האדמה, יוקרן הערב (חמישי) בפסטיבל דוקאביב וישודר בהמשך השנה גם בערוץ 8 של הוט. להקרנת הבכורה שלו בפסטיבל הסרטים סאנדנס האחרון קדם סקנדל, כאשר מושא הסרט צייצה בטוויטר בחומציות את דעתה עליו: "הסרט הצפוי להשתחרר השנה נעשה על ידי גורם שלישי, וכפי שהוא נראה כרגע הוא אינו מאושר על ידי ויויאן וסטווד. לורנה טאקר (במאית הסרט; ש"פ) ביקשה לצלם את האקטיביזם של ויויאן ועקבה אחריה במשך כמה שנים, אבל אין אפילו חמש דקות של אקטיביזם בסרט. במקום זאת, יש הרבה חומר מיושן שזמין לצפייה אונליין. זה חבל כי הסרט הוא בינוני, אף על פי שוויויאן ואנדראס אינם כאלה". ובמלים אחרות: ויויאן וסטווד מאוד לא מעוניינת שתצפו בסרט הזה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ