הסנפה וטעייה: איך מגלים איזה ריח יש למותג?

מעצבות האופנה המקומיות אביבה זילברמן ודורין פרנקפורט מיישרות קו עם העולם, משיקות בשמים נלווים כחלק מהמלתחה ומספרות על תהליך ארוך ורגשי

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה פור
שירה פור

ב–1911 הציג הקוטורייה הצרפתי פול פוארה ללקוחותיו את הבושם "רוזין", שנקרא על שם אחת מבנותיו, ובכך היה למעצב האופנה הראשון שהריח את הפוטנציאל הגלום ב"אביזר הבלתי נראה". מאז ועד 1927 הוא הספיק לרקוח עוד כחמישים ניחוחות שונים, ובעקבותיו בתי אופנה כמו וורת', לנוון, שאנל, דיור ועוד רבים אחרים השיקו בשמים שנהפכו לא פחות איקוניים מהבגדים בעיצובם. כיום כל בית אופנה שמכבד את עצמו, וגם אלה שלא כל כך, מקפידים להשפריץ לעולם מדי פעם בפעם את הבשורה שלהם, הנושאת את רוח המותג והתקופה.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ