בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יד שנייה מגוצ'י: כך השתלט מותג העל גם על שוק המשומשים

הפריטים האיקוניים של גוצ'י הם מהנמכרים ביותר בעולם כבר מזה כמה עונות. כעת מתברר כי בית האופנה שולט במגרש השופינג גם במכירה חוזרת

תגובות
מתוך הקולקציה של גוצ'י לאביב־קיץ 2018 . מילניאליות מעדיפות שאנל
Valerio Mezzanotti / NYT

בין אם אלה תיקי ערב בעלי ידית במבוק או כאלה הנושאים את המונוגרמה המפורסמת של המותג, חגורות בעלות אבזם זהב הכורך שתי אותיות G יחדיו, מוקסינים עם בטנת פרווה או בגדים אשר בשוליהם דוגמת הפסים המוכרת באדום, כחול וירוק — הפריטים האיקוניים של גוצ'י הם מהנמכרים ביותר בעולם כבר מזה כמה עונות, פחות או יותר מאז נכנס לתפקידו לפני כשלוש שנים המנהל הקריאייטיבי אלסנדרו מיקלה והפיח רוח חיים היפסטרית בבית האופנה האיטלקי הוותיק. רק ב–2017, זינקו מכירות המותג כמעט ב–80% וטיפסו ל–7.6 מיליארד דולר. כעת מתברר כי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו