יד שנייה מגוצ'י: כך השתלט מותג העל גם על שוק המשומשים

הפריטים האיקוניים של גוצ'י הם מהנמכרים ביותר בעולם כבר מזה כמה עונות. כעת מתברר כי בית האופנה שולט במגרש השופינג גם במכירה חוזרת

שירה פור
שירה פור
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה פור
שירה פור

בין אם אלה תיקי ערב בעלי ידית במבוק או כאלה הנושאים את המונוגרמה המפורסמת של המותג, חגורות בעלות אבזם זהב הכורך שתי אותיות G יחדיו, מוקסינים עם בטנת פרווה או בגדים אשר בשוליהם דוגמת הפסים המוכרת באדום, כחול וירוק — הפריטים האיקוניים של גוצ'י הם מהנמכרים ביותר בעולם כבר מזה כמה עונות, פחות או יותר מאז נכנס לתפקידו לפני כשלוש שנים המנהל הקריאייטיבי אלסנדרו מיקלה והפיח רוח חיים היפסטרית בבית האופנה האיטלקי הוותיק. רק ב–2017, זינקו מכירות המותג כמעט ב–80% וטיפסו ל–7.6 מיליארד דולר. כעת מתברר כי גוצ'י שולטת במגרש השופינג גם במכירה חוזרת, כלומר גם בסיבוב השני והשלישי לחייהם של הדגמים.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ