"אני מת על העתיד": ראיון עם חזאי הטרנדים פסקל מונפורט

מונפורט הצרפתי מנבא את העתיד למותגים מובילים כמו אדידס ושאנל. לרגל ביקורו בארץ, הוא מסביר כיצד העיסוק התרבותי במגדר הולך לשנות את תרבות הצרכנות, מהי החשיבות של אינסטגרם ומה הוא חושב על הישראלים

שירה פור
שירה פור
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה פור
שירה פור

בחולצת טי שחורה ומכנסיים כהים שמכסים כרס קטנה, בלייזר כחול עם קפלולי פליסה ונעלי ספורט צבעוניות של "נייק", נכנס חזאי הטרנדים הצרפתי פסקל מונפורט אל מרכז החדשנות של חברת "דלתא גליל". למרבה הבלבול, המרכז ממוקם דווקא בקיסריה הבלתי גלילית בעליל. מונפורט פוסע ברחבי המטה המעוצב ומצביע בהתלהבות על קיר המסרים לבן שניצב בכניסה, שעליו מופיע בליל של מלים מדרבנות: "יוזמה", "מחויבות", "המצאה". כאלה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ