ענקית אופנה שלחה חטיף דיאטטי ללקוחות והסערה לא איחרה לבוא

לקוחות אמריקאיות של רשת האופנה הבינלאומית דיווחו כי לחבילה עם פריטים שהזמינו צורף החטיף עם הסלוגן "שמרו על הדיאטה דלת הפחמימות שלכם/ן". מהחברה נמסר כי החטיף צורף לכל ההזמנות המקוונות, ללא קשר למידות גדולות

שירה פור
שירה פור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה פור
שירה פור

לקוחות אמריקאיות של החנות המקוונת של רשת האופנה הבינלאומית "פוראבר 21" קיבלו השבוע "צ'ופר" שצורף לחבילת הפריטים שהזמינו מהאתר — חטיף דיאטטי של המותג "אטקינס". הסלוגן של החטיף הוא "שמרו על הדיאטה דלת הפחמימות שלכם/ן". לפי התלונות ההולכות ומתרבות ברשתות החברתיות, רבות מהלקוחות שקיבלו את החטיפים הזמינו פריטים מתוך קולקציות המידות הגדולות של רשת האופנה. הן מצאו את המתנה שקיבלו לא רק מעליבה, אלא כזו שמהווה הזמנה מסוכנת למתוח ביקורת על עצמן ועל גופן.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ