אחרי חודשים של שמועות, בוטלה תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט

החברה, שהיתה המותג המוביל בתחום ההלבשה התחתונה, מתקשה בשנים האחרונות להתמודד עם האתגרים המשתנים באקלים החברתי העכשווי

שירה פור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה פור

זה סופי: אחרי חודשים של השערות, תצוגת האופנה המסורתית של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט — מפגן של דוגמניות על ("מלאכיות") בתחתונים זעירים, חזיות פוש אפ וכנפי נוצות המלווה בהופעה מוזיקלית חיה בשידור בפריים־טיים — מבוטלת באופן רשמי.

L Brands, חברת האם של המותג, הודיעה ביום חמישי האחרון כי לא תקיים את התצוגה השנתית בתקופת החגים הנוכחית. "אנו סבורים כי חשוב לפתח את תחום השיווק של ויקטוריה'ס סיקרט", אמר ל"ניו יורק טיימס" סטיוארט בורגדורפר, מנהל הכספים של התאגיד. "נמשיך להיות בקשר עם הלקוחות שלנו, אך לא בפורמט בסדר הגודל של תצוגת אופנה".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ