ביקורת על קמפיין בחזרה לבית ספר של קסטרו: "ילדות מוצגות כאובייקטים מיניים"
במותג העדיפו שלא להתנצל ובמקום זאת, הציעו לגולשים לשאול את עצמם מדוע הם רואים בילדה קטנה בשורטס משהו פתייני. גם נטפליקס התמודדו לאחרונה עם סערה דומה
קמפיין בחזרה לבית הספר של "הילדים של קסטרו" סופג ביקורת ברשתות החברתיות. גולשים וגולשות התרעמו על האופן המיני שבו מוצגות הילדות בצילומים, וחלקם אף קראו להחרים את המותג הישראלי. אחרים דיווחו ברשתות החברתיות על הקמפיין ככזה שמכיל תכנים פדופיליים.
"קסטרו, בקולקציה חדשה המדגימה את הקשר שבין תעשיות הביגוד ועולם הפרסום לתרבות האונס", כתבה בפייסבוק גולשת בשם שלומית ליר. "כל זאת, באמצעות אוסף דימויים מחפצנים, בהם ילדות קטנות מוצגות כאובייקטים מיניים פתייניים - באופן המחסל את המיקום הילדי שלהן, ומעיד להן תפקיד של היענות למבט גברי הרואה בהן אובייקט לעינוג מיני". דניאלה יצחק הוסיפה: "אחר כך אנחנו מתפלאים שנער בן 17 אונס בת 12 וקורא לזה הסכמה, או שנערה בת 16 נאנסת ע"י נערים בני טובים שטוענים כי 'נגררו לסיטואציה'".