ביקורת על קמפיין בחזרה לבית ספר של קסטרו: "ילדות מוצגות כאובייקטים מיניים"

במותג העדיפו שלא להתנצל ובמקום זאת, הציעו לגולשים לשאול את עצמם מדוע הם רואים בילדה קטנה בשורטס משהו פתייני. גם נטפליקס התמודדו לאחרונה עם סערה דומה

שירה מייקין - צרובה
שירה מייקין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה מייקין - צרובה
שירה מייקין

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ