אורי להבי כבר שוחה בנעליה של אמו, דניאלה להבי

בשנים שחלפו מאז שירש את מפעל חייה של אמו, מותג התיקים והנעליים "דניאלה להבי", מדלג אורי להבי בין תפקיד המנכ"ל למנהל הקריאטיבי. בראיון הוא מספר איך מחזרים באלגנטיות אחר קהלים חדשים ומה למד על הסגנון הישראלי דווקא הודות למבט אמריקאי

שירה פור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אורי להבי. "'להבי' זה החלק שאני אוהב פחות בשם המותג, 'דניאלה' זה החלק הסקסי"
שירה פור

שלוש שנים וחצי חלפו מאז שנכנס אוׂרי להבי לנעלי אמו, מעצבת התיקים והנעליים המוערכת דניאלה להבי, שמתה תוך שישה חודשים מרגע היוודע דבר מחלתה בסרטן, והיא בת 59. להבי הבן, שעד אותה נקודה שימש כמנכ"ל החברה, לקח לידיו את המושכות על מפעל חייה של אמו, שהוקם מדירתה התל־אביבית בתחילת שנות ה–90. "היה גם מי שחשב שבעקבות מותה המותג ימות איתה, כאילו שהיא פתחה את החנויות מדי בוקר ועשתה בהן ספונג'ה", הוא אומר וכובש גלגול עיניים. אמנם דניאלה כבר לא נמצאת לצדו כדי להתווכח עמו על כל צעד ונעל, אך נוכחותה מורגשת באוויר, וגם הלקוחות, מתברר, מתקשות לשחרר את דמותה. "זה מצחיק וקצת לא נתפס, אבל גם לקוחות שמכירות את הסיפור של דניאלה ויודעות שהיא מתה, מגיעות עד היום לחנות ואומרות 'היא עשתה ככה העונה, היא שינתה ככה'".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ