אורי להבי כבר שוחה בנעליה של אמו, דניאלה להבי

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי להבי. "'להבי' זה החלק שאני אוהב פחות בשם המותג, 'דניאלה' זה החלק הסקסי"
אורי להבי. "'להבי' זה החלק שאני אוהב פחות בשם המותג, 'דניאלה' זה החלק הסקסי"צילום: תומר אפלבאום
שירה פור
שירה פור
שירה פור
שירה פור

שלוש שנים וחצי חלפו מאז שנכנס אוׂרי להבי לנעלי אמו, מעצבת התיקים והנעליים המוערכת דניאלה להבי, שמתה תוך שישה חודשים מרגע היוודע דבר מחלתה בסרטן, והיא בת 59. להבי הבן, שעד אותה נקודה שימש כמנכ"ל החברה, לקח לידיו את המושכות על מפעל חייה של אמו, שהוקם מדירתה התל־אביבית בתחילת שנות ה–90. "היה גם מי שחשב שבעקבות מותה המותג ימות איתה, כאילו שהיא פתחה את החנויות מדי בוקר ועשתה בהן ספונג'ה", הוא אומר וכובש גלגול עיניים. אמנם דניאלה כבר לא נמצאת לצדו כדי להתווכח עמו על כל צעד ונעל, אך נוכחותה מורגשת באוויר, וגם הלקוחות, מתברר, מתקשות לשחרר את דמותה. "זה מצחיק וקצת לא נתפס, אבל גם לקוחות שמכירות את הסיפור של דניאלה ויודעות שהיא מתה, מגיעות עד היום לחנות ואומרות 'היא עשתה ככה העונה, היא שינתה ככה'".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ