מותה הפתאומי והמלבב של אווה מנדלבאום

אחרי הצלחה בארה"ב עם קולקציות חדשניות מהמותג "אווה מנדלבאום", חשו המעצבים נועם צוקר ומיכאל ספרר כי ההתמסחרות חונקת אותם. עם מותג חדש, מקום חדש־ישן בת"א וקעקוע תואם, הם מסבירים איך זה שהם כבר מבליחים מחדש בניו יורק

שירה פור
שירה פור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מתוך קולקציה של המותג "אווה מנדלבאום"

לפני כשנה וחצי, ביום בהיר אחד או אולי בלילה אפל, הסתלקה אווה מנדלבאום מעל פני האדמה. זה קרה בחטף, ללא סימן מקדים או אפילו הודעה לקונית. בן רגע קיבל דף הפייסבוק שלה שם חדש, וונדרפול וורהאוס (בית המלאכה המופלא), ולקוחותיה נאלצו לתהות מה עלה בגורלה.

דמותה הפיקטיבית של מנדלבאום היתה למעשה האלטר אגו של בני הזוג נועם צוקר ומיכאל ספרר, 37 ו-42, שני אנשי אמנות בוגרי בצלאל שפנו לתחום האופנה. במשך כמעט שש שנים נדדה אווה שלהם מדי קולקציה בין מחוזות השראה שונים, החל מאנגליה, דרך החלל החיצון והדיסקוגרפיה של זוהר ארגוב ועד להסתכלות במנזר סגפני, מונעת על ידי תשוקה לאמנות ומסעות. בשיאו, נמכרו פריטי המותג גם ברחבי ארה"ב, ולבני הזוג היו תוכניות לפתוח חנויות בארץ ובעולם. הקולקציות הקוהרנטיות והחדשניות שלהם זכו לרוב לביקורות חיוביות כמו גם לאהבת הקהל הרחב, מה שהפך את ההעלמות הזו למוזרה אף יותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ