החלקה אמנותית: הסקייטבורד חוזר לאופנה

ארבעה סקייטרים בדם נפגשו לחגוג את הסקייטבורד ולערבב ישן עם חדש: בגדים מהמלתחה הפרטית השתלבו עם פריטים מקולקציות החורף של מותגי על, שבעצם עוצבו בהשראתם ■ הפקת אופנה אקסטרימית

דור ומעוז
דור: חולצה, קנזו (פקטורי 54), 649 שקלים; מעוז: ז'קט, טומי הילפיגר, 949 שקליםצילום: תום מרשק
שירה פור
צלם: תום מרשק; סטיילסטית: אנה מירקין מ"סולו"; איפור: ענת נוימן
שירה פור
צלם: תום מרשק; סטיילסטית: אנה מירקין מ"סולו"; איפור: ענת נוימן

השנה החולפת היתה שעתו היפה והפוטוגנית של הסקייטבורד. אם פעם היה אמצעי תחבורה מפוקפק המזוהה עם פרחחים פורעי חוק ופורקי עול, כיום, לא רק שהוכרז כענף אולימפי רשמי, הוא גם הפך למושא השראה ולמקדם מכירות, בין היתר בתחום האופנה.

מזה כמה עונות שעולם האופנה רדוף על ידי סקייטבורד דמיוני, רוכב על אדי האסתטיקה של קליפורניה הפאנקיסטית של שנות השמונים בהתלהבות של נער שברח מהבית בפעם הראשונה. מותגים כמו בלנסיאגה ו-vetments, ובעקבותיהם הרבה אחרים, נתונים באובססיה לתרבות הסקייטרים ולאסתטיקת האספלט המיוזעת אך קולית שמזוהה איתה, כחלק מהתפתחות הנורמקור שמרוממת את הרחוב לדרגת יוקרה. מסתמן שהשנה המגמה הזאת רק תתרחב לענפי אקסטרים נוספים כמו סקי ומרוצי מכוניות. "תמו ימי הלוקסוס המנצנץ והלוקים הנקיים שביססו את העשור האחרון", נכתב לאחרונה בווג פריז, "כעת המעצבים שבים לבסיס, מחזירים את הרחוב והכביש אל לב הקולקציות שלהם". 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ