כשהצלמת רותם לבל מנהלת הפקת אופנה, הכל נראה אחרת - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כשהצלמת רותם לבל מנהלת הפקת אופנה, הכל נראה אחרת

לכתבה
צילום של רותם לבל, מתוך הספר. "המטרה שלי היא לא לפוצץ את הבועה"רותם לבל

בגיל 24, רותם לבל היא אחת מצלמות האופנה העסוקות בישראל. לרגל השקת ספרה, היא מסבירה מה שונה ביחס שלה לדוגמניות לעומת התנהלותם של צלמים בני 50

תגובות

שנה טובה ומבלבלת עברה על רותם לבל. בגיל 24, עם שלוש שנות ניסיון, נזקפים לזכותה הישגים מקצועיים שסימנו אותה סופית כצלמת האופנה הבולטת והמבוקשת כיום בתעשייה בישראל. בין שלט חוצות ראשון של קמפיין שצילמה (אחד מבין עשרת הקמפיינים מסחריים שהשלימה ב–2017) ועבודה על שלל קטלוגים והפקות אופנה מערכתיות, ברגע של יציאה מפוקוס היא החליטה לטפח פרויקט צדדי והצטיידה במלאי של מצלמות קרטון חד פעמיות. "באיזשהו שלב, עשיתי רק קמפיינים מסחריים במשך שלושה חודשים רצופים", היא מסבירה. "נכנסתי ללופ אינטנסיבי של עבודה מול לקוחות והרגשתי שאני הולכת לאיבוד מרוב לחץ ליצור. התחלתי להביא איתי מצלמות חד פעמיות לסט הצילומים...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות