הגימיק של שיתופי הפעולה לא יציל את תעשיית האופנה - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הגימיק של שיתופי הפעולה לא יציל את תעשיית האופנה

לכתבה
תיקי לואי ויטון בעיצובו של ג'ף קונסלואי ויטון מלטייר

השנה הגיעו שיתופי הפעולה בין בתי אופנה, מעצבים ומותגים לשיא, והם מציפים את השוק בקולקציות קפסולה. כיצד אפילו הסנוביים שבמותגים מוכנים לחלוק בתהילה ואיך זה קשור לתרבות שנמצאת בקריסה?

תגובות

מי אמר שאופנה היא צינית מכדי להיות רומנטית? בשנת 1953 החליט הקוטורייה כריסטיאן דיור לא להסתפק רק בשמלות ובבשמים שעליהם הוא חתום, אלא לצרף להיצע בית האופנה הצעיר שייסד גם קולקציית נעליים. הפתרון שלו לעניין היה לכל הפחות רומנטי במושגי התקופה – לחבור באופן גלוי אל מעצב אחר. הנבחר היה רוז'ה ויווייה, אחד השמות הבולטים בסצינת ההנעלה העלית בפריז, שעל פי אחד המיתוסים אף התבקש להציע למלכת אנגליה אליזבת ה-2 עיצוב מתאים ליום הכתרתה ב-1953. לכאורה, קל להבין מדוע השניים יצאו להרפתקה. זו היתה הזדמנות להכפיל את התהילה. ואכן, לעיצובים החתוליים שעיצב ויווייה לדיור שמור מקום מיוחד בפנתיאון האופנה, וחלקם מוצגים...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות