בתי האופנה הגדולים מפסיקים לרטש צילומים. האם זה הופך אותם למציאותיים יותר? - אופנה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בתי האופנה הגדולים מפסיקים לרטש צילומים. האם זה הופך אותם למציאותיים יותר?

לכתבה
מתוך הקמפיין של בלנסיאגהbestimage agency

קמפיינים חדשים של בתי אופנה מציגים צילומים דמויי פפראצי בניסיון לטשטש את הגבול בין הפנטזיה האופנתית לחיים עצמם, במקביל לטרנד ההימנעות מריטוש והצהרות על הפניית עורף למודל יופי בלתי אפשרי. האומנם כל אלה מבשרים שינוי אמיתי?

תגובות

בתחילת החודש, כמה מפתיע, שוב נשבר האינטרנט. למעשה הוא נשבר פעמיים. פעם אחת כשהושק קמפיין הגרילה החדש של מותג האופנה Yeezy, שעליו חתום הזמר־מעצב־איש־העסקים קנייה ווסט, ובפעם השנייה יממה לאחר מכן, כשהושק קמפיין הקיץ של בית האופנה הצרפתי בלנסיאגה. למרות שעל פניו אין שום קשר בין המותגים, הפעם מתברר שיש נקודת מפגש. מבט קצר בתמונות, שהציפו את הרשתות החברתיות כמכת ארבה שכילתה כל עיסוק בנושאים אחרים, מגלה ששניהם נמסרים לקהל כצילומי פפראצי חטטניים. כמעט מיותר לציין שלעולם האופנה מערכת יחסים ארוכה עם פפראצי. אפשר לחשוב על שורה של הפקות אופנה במגזינים או קמפיינים אחרים שביקשו לחקות את אווירת צילומי...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות