בתי האופנה הגדולים מפסיקים לרטש צילומים. האם זה הופך אותם למציאותיים יותר?

קמפיינים חדשים של בתי אופנה מציגים צילומים דמויי פפראצי בניסיון לטשטש את הגבול בין הפנטזיה האופנתית לחיים עצמם, במקביל לטרנד ההימנעות מריטוש והצהרות על הפניית עורף למודל יופי בלתי אפשרי. האומנם כל אלה מבשרים שינוי אמיתי?

לירוי שופן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
פפראצי מתוך הקמפיין של בלנסיאגה
מתוך הקמפיין של בלנסיאגהצילום: bestimage agency

בתחילת החודש, כמה מפתיע, שוב נשבר האינטרנט. למעשה הוא נשבר פעמיים. פעם אחת כשהושק קמפיין הגרילה החדש של מותג האופנה Yeezy, שעליו חתום הזמר־מעצב־איש־העסקים קנייה ווסט, ובפעם השנייה יממה לאחר מכן, כשהושק קמפיין הקיץ של בית האופנה הצרפתי בלנסיאגה. למרות שעל פניו אין שום קשר בין המותגים, הפעם מתברר שיש נקודת מפגש. מבט קצר בתמונות, שהציפו את הרשתות החברתיות כמכת ארבה שכילתה כל עיסוק בנושאים אחרים, מגלה ששניהם נמסרים לקהל כצילומי פפראצי חטטניים.

תגובות